søndag 10. juni 2012

både og

Idag tilbringer jeg dagen på sofaen, før jeg skal ut å treffe mamma. Skal legge meg tidlig slik at morgendagen kommer FORT. 

Uthentingen av eggene gikk greit, det var litt værre denne gangen enn sist, men det gikk bra. Armen til min fantastiske forlovede var godt å holde i. 
Hele prosessen med uthenting starter med å ta en vival og 3 parasett, så får jeg en kanyle i armen. Så må vi vente litt, før vi får gå inn til den berømte stolen. Der får jeg morfin i kanylen, og verden blir mye bedre. Så setter legen en lokalbedøvelse, sprøyten er ca 20 cm lang (!!) Jeg var så dum å skulle se denne gangen, men la meg fort ned igjen.. Når den er satt, er det verste over. Så går de inn å henter ut eggene. Vi fikk ut 5 egg, 3 av de hadde celler å kunne befruktet.
Jeg ba og ba og ba til Gud om at de skulle bli befruktet alle sammen, men fikk tlf i går, og det var bare 1 av 3 som var befruktet. De ringer meg i morgen tidlig om det blir at vi skal komme å sette inn det ene egget vårt. Jeg håper å ber fremdeles om at det lille mirakel egget vårt, er det som skal bli verdens nydeligste baby! 

Kommer med en oppdattering i morgen om jeg er en ruger eller ikke ! 
Kryss fingrene for oss er dere snille !:) 

-Bella

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar