fredag 1. juni 2012

UL

Da har jeg vært på UL, og jeg vet ikke hvordan følelse jeg sitter med igjen. Glad, trist, oppgitt, frustrert, lei, lykkelig.
Hvordan skal jeg takle alle disse følelsene ?

Det viste seg at vi hadde 5 egg, 3 mer enn sist. å jeg er overlykkelig for dette. Jeg er så glad for å se at jeg har produsert fler egg nå enn sist. Men, så fikk jeg også vite at disse var små. Det på ene eggstokken var bitte lite, de andre var litt større enn det.
Jeg må fortsette med perugon fram til mandag, da skal jeg på ny kontroll og se om de har blitt større.

Jeg er så fortvilet over at nå når jeg først har fått så mange egg, så er de ikke store nok.
Jeg må også vente ennå lengre før jeg får svar. Helt til mandag før jeg får svar på om det blir egguthening eller ikke. Så må jeg vente helt til tirsdags ettermidagen for å få svar på om det er noe å sette inn.

Nå skal jeg legge meg på sofan, og slappe av frem til jeg skal gjøre noe annet. Jeg trenger litt tid på sofan og kose meg nå.

-Bella

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar