mandag 23. april 2012

Da er det bestemt

Nå er det bestemt. Jeg har ringt til sykehuset, å vi får en runde til med prøverør nå.
Skal i gang allerede om 19 dager. Da begynner jeg med medisinen å karusellen er igang igjen. Håper vi hopper fra prøverørskarusellen til gravid karusellen denne gangen.

Samboeren min, eller forloveden min ( ja, vi er forlovet nå ) Har veldig god troen på dette forsøket, noe jeg ikke har, men skal prøve denne siste gangen før jeg skal inn å fjerne eggstokkene  (som må skje i løpe av 2012).

Så nå er det bare å krysse fingrer og tær som er, VI SKAL LYKKES DENNE GANG !!
Kommer til å skrive masse om dette på bloggen, slik at dere får følge meg i karusellen om å bli mamma !
Har dere troen på at vi kommer til å lykkes ?


Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar