lørdag 14. april 2012

Lykken

Solen skinner, humøret er på topp i dag. Jeg skal kose meg med venner, familie å kjæresten ! :)
Jeg vet ikke hva kjærestekosen innebærer for jeg har fått beskjed om å være klar til å dra, og ha et bind for øynene til i kveld ! Jeg er skikkelig spent på hva det er han har funnet på ! Jeg håper vi kommer til å kose oss, og at de går bedre fremover.

Jeg sa i et tidligere innlegg at vi hadde vært gjennom prøverør. Jeg er ikke i stand til å bli gravid på egen hånd pga tett eggledere å null produksjon av egg. Vi har vært gjennom en runde med harde medisiner, og det var tøft.
Vi skal egentlig i gang nå når jeg får mensen, men har bestemt oss for å utsette det i en måned til jeg har kommet meg litt mer opp fra kjelleren. Jeg kjenner at kroppen min ikke er i stand til å begynne en ny runde nå. Den er alt for sliten, å da er det heller ikke noe vits pga kroppen kommer ikke til å akseptere egget når den er så sliten å stresset som jeg er fortiden. Vi håper så klart på å lykkes med prøverør, slik at vi får en unge. Men jeg har gitt veldig opp den drømmen om å få min egen unge, mitt kjøtt å blod. Etter et mislykket forsøk, 2 egg, og ett som overlevde å ikke ville bli i magen min, så har jeg innsett for små sjanser det er for at vi lykkes. Vi har et annet alternativ, eggdonor. Det er jeg som kommer til å bære frem barnet, men det bli ikke mitt genetisk. Og den behandlingen koster minst 55.000 og vi må reise til utlandet for å få dette.

Det tar veldig på å ikke se noe framtid med ett eget barn. Jeg har ønsket meg barn siden jeg var liten. Alltid drømt å om få være mamma, kjenne spark i magen, få barnet på brystet etter en hard fødsel, å ligge å se på den nydelige baby'n min sover ved siden av meg. Jeg har drømt om dette så mange ganger, å nå ser det ut som at den drømmen ikke er en drøm jeg kan få oppfylt ! Dette verker i hjertet mitt.

Jeg har så lyst til å gi mannen i mitt liv et barn. Jeg har så lyst til å la han få oppleve den gleden med å bli pappa, uten at vi skal ha hjelp. Men jeg kan ikke det. Jeg kan ikke gjøre det, og jeg kan ikke noe for det. Men det sliter veldig i meg. Jeg har hatt veldig mange tanker rundt det at han fortjener så mye bedre enn meg. For han er helt frisk. Å han kan bare finne seg en dame som er frisk å få barnet han ønsker seg. Uten å tvile. Uten å være usikker på om han noen gang kommer til å få oppleve det. Hva om vi ikke får barn? Hva om vi ikke får oppleve drømmen med å få et barn i lag ? Dette har ødelagt veldig mye for meg. Det har gjort meg veldig deprimert å trist. Hjertet mitt gråter når jeg tenker på det.

Nå skal jeg prøve å kose meg resten av dagen sammen med de herligste folkene i livet mitt. Håper alle dere fantastiske personer der ute har det bra å lever livet på best mulig måte.

" Få hver dag til å telle, du vet aldri når den siste kommer "

-Bella

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar