torsdag 12. april 2012

Noen ganger

Noen ganger så raser verden min i løpe av et sekund. Alt bare kollapser. Tårene triller, å hjerte deler seg opp. Magen vrenger seg og hodet verker.

Hvorfor bli det slik ? Jeg skulle ønske jeg hadde en av å på knapp i nakken slik at jeg kunne fått kontrollert hodet mitt å kroppen. Jeg er lei av å ha slike opp å ned turer. Ene øyeblikket er jeg ute å koser meg, så kommer jeg hjem, å alt bare raser sammen.

Kroppen min er så sliten for tiden at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg gråter å gråter, å føler meg tom. Jeg kjenner ingen ting lengre. Enste jeg kjenner er at jeg er knust. Lei meg, ulykkelig, å sliten...

Føler meg utrolig negativ og lei meg for tiden, hvordan skal jeg komme meg opp ? Hvor er stigen jeg skal klarte  opp for å komme meg på fotene igjen? Jeg ser den ikke, så jeg mister motet her jeg sitter i mørket alene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar