onsdag 11. april 2012

Hei !

Jeg kommer til å være anonym pga at jeg har tidligere fått masse kjeft for ting jeg blogger for. Om jeg holder meg anonym kan jeg skrive det jeg vil skrive om hva jeg vil. Jeg har møtt masse motgang i livet mitt, å mer skal vist komme. Jeg har derfor et behov for å få utløpt min frustrasjon på blogg for å få tømt hodet mitt. 


Jeg har opplevd alvorlig sykdom i livet mitt, jeg har hatt depresjons problemer og har rett å slett hatt ett tøft liv. Et tøffere liv enn noen vil oppleve. Jeg er i begynnelsene av 20 årene og har vært gjennom ting folk ikke kommer til å oppleve i hele sitt liv. 


Jeg ønsker å blogge for å være til en inspirasjon til personer som har det vanskelig å tøft. Jeg ønsker å kunen hjelpe folk på fotene igjen. Jeg skulle ønske jeg hadde en slik person å støtte meg på når jeg hadde det vanskelig. Jeg har heldigvis masse familie å venner som stiller opp, men det hadde vært godt å ha en person som hadde opplevd det samme som meg. 


Jeg kommer til å skrive ett innlegg om hver ting jeg har hatt som motgang i livet mitt, slik at du kan lese om det. Og om du ønsker å ta kontakt med meg. Send meg gjerne en mail på sandy19@hotmail.com . Du trenger ikke å si hvem du er, men vil du snakke, så er jeg her !:) 


Klem fra Bella Olivia 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar